Showroom
.
. |
DrakFM250 Vampire je dolnoplošník se sedadly umístěnými vedle sebe. Trup má oválný průřez sendvičové konstrukce. Křídlo je lichoběžníkového tvaru, skořepinové dvounosníkové konstrukce s jedním hlavním a jedním pomocným nosníkem s pásnicemi z uhlíkového rowingu. Hlavní nosníky křídel jsou spojené pomocí dvou hlavních čepů uložených v pouzdrech, a tímto způsobem jsou upevněné k trupu. Na zadním pomocném nosníku, který je k trupu upevněn pomocí šroubů, jsou zavěšená křidélka a jednoduché vztlakové klapky. Na pravém křidélku je vyvažovací ploška. |
.
.
PodvozekPodvozek je tříkolový, skládá se z kompozitních nohou a kol hlavního podvozku a přední nohy s příďovým kolem. Příďové kolo je řiditelné a odpružené. Hlavní kola jsou vybavena hydraulickými kotoučovými brzdami. Brzdy jsou ovládány ručně pákou na středovém panelu, která slouží i jako parkovací brzda. FM250 Vampire používá vysoce kvalitní kola a brzdy od firmy Beringer, a to jako součást standardního vybavení. Kola můžou být vybaveny odnímatelnými aerodynamickými kryty. |
.
Palivová soustavaDalší výhodou Vampire FM250 je dlouhý dolet – až 1200 km, který je zajištěn integrovanými palivovými nádržemi umístěnými v obou křídlech, dohromady pojmou až 100 l benzínu. Palivová soustava se skládá z palivových nádrží se snímačem množství paliva, palivového filtru přístupného po odejmutí sedadla, výpustného ventilu a dalších komponentů. Doprava paliva je zabezpečená mechanickým čerpadlem motoru, nebo nezávislým elektrickým čerpadlem. |
.
.
. |
KabinaPanoramatické zasklení kokpitu, které je světle modré barvy, zajišťuje téměř 360° výhled a poskytuje dokonalý přehled ve všech fázích letu. Kabina se otevírá dopředu, proti směru letu, a v otevřené poloze je jištěna plynovou vzpěrou. Otevření kabiny je v takovém rozsahu, že se můžete pohodlně postavit do kokpitu ve vzpřímené poloze. |
.
.
. |
AvionikaVampire FM250 používá pouze moderní a bezpečné vybavení s názvem nejlepší kvality. Poslední model FM250 Vampire nabízí glass-kokpit s dotykovým systémem GARMIN G3X a příslušenstvím. Rádio a transpondér lze instalovat pod sedadla a ovládat přímo z G3X, takže ušetříte místo na přístrojové desce pro přidání tabletu. Tento systém spolupracuje s aplikací GARMIN PILOT v mobilním telefonu a tabletu, snadno si tedy naplánujete svůj let a po připojení ke GARMIN G3X sledujete jeho plnění – je to naprosto snadné. Analogová verze palubní desky je stále dostupná ve standardním modelu a můžete si k ní vybrat i další přístrojové doplňky od firmy Kanardia. |
.
. |
Vlekání kluzákůV současné době, kdy je kladen důraz především na ekonomické aspekty při obvyklém létání s kluzáky, roste využití ultralehkých letadel pro vleky. Máme bohaté zkušenosti s vlekáním s FM250 Vampire, a to jak pomocí standardní třílisté vrtule stavitelné na zemi, tak i s vrtulemi stavitelnými za letu. FM250 Vampire je certifikován pro vleky kluzáků až do hmotnosti 750 kg. |
.
.
.
.
.
.
.